»Težko je govoriti o izvajanju pouka na daljavo, kajti ne moremo računati na to, da bodo učenci to snov doma v resnici tudi predelali, da bi po tem, ko se bo pouk znova začel v fizični obliki, snov samo na kratko ponovili in iz že predelanega pisali test.«
»Pouk na daljavo ni pouk v učilnici.«
»Težava je, ker vsi vemo, da pouk na daljavo nikakor ne dosega kakovosti običajnega pouka. To je izhod v sili.«
»Gotovo je odrejanje karanten posameznim oddelkom veliko boljše, kot pa zapiranje celotne šole. Poleg tega so učitelji tudi v takšnih primerih še vedno pripravljeni izvajati pouk na daljavo za sam oddelek.«
»Pouk na daljavo ni šola.«
»Zavedamo se, da so težave pri organizaciji pouka, sploh športne vzgoje, zato priporočamo, da se tak pouk v čim večji meri odvija na prostem.«
»Zdaj moramo najprej ugotoviti, kateri učitelji so izjeme, potem se bomo pa prešteli in najbrž odredili izobraževanje na daljavo, če bomo prišli do podatka, da pouka ne moremo peljati naprej.«
»Poučevanje na daljavo ne omogoča, da se absorbira vsa snov. Ta primanjkljaj se bo poznal v prihodnje.«
»In ne bi smelo nekoga kaznovati za to, ker ni mogel obdelati snovi, za katero ni imel pogojev.«
»Želeli bi si, da bi bili učenci v šolskih klopeh, saj je jasno, da učenje na daljavo ne more nadomestiti pouka v razredu, fizične razlage učitelja, neposrednega socialnega stika in podobnih prvin, ki sestavljajo pouk.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju