»Težko je govoriti o izvajanju pouka na daljavo, kajti ne moremo računati na to, da bodo učenci to snov doma v resnici tudi predelali, da bi po tem, ko se bo pouk znova začel v fizični obliki, snov samo na kratko ponovili in iz že predelanega pisali test.«
»Pouk na daljavo ni pouk v učilnici.«
»Težava je, ker vsi vemo, da pouk na daljavo nikakor ne dosega kakovosti običajnega pouka. To je izhod v sili.«
»Pouk na daljavo ni šola.«
»Poučevanje na daljavo ne omogoča, da se absorbira vsa snov. Ta primanjkljaj se bo poznal v prihodnje.«
»In ne bi smelo nekoga kaznovati za to, ker ni mogel obdelati snovi, za katero ni imel pogojev.«
»Želeli bi si, da bi bili učenci v šolskih klopeh, saj je jasno, da učenje na daljavo ne more nadomestiti pouka v razredu, fizične razlage učitelja, neposrednega socialnega stika in podobnih prvin, ki sestavljajo pouk.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Pouk na daljavo poteka neprimerno bolje, kot je potekal v prvem valu epidemije.«
»Nisem prepričana o učinkovitosti pouka na daljavo, pokazal bo čas.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju